сряда, 21 август 2013 г.

Сатаната се показа на стара снимка





Сатаната се показа от стара снимка и изкара акъла на Джо Мартинес и жена му. Двамата останали като гръмнати, когато се натъкнали на озъбен демон на снимка от годишнината си ... отпреди 8 години.




"За мен нямаше съмнение, че това е Сатаната. Самият той, въплътил се в образа на куче.Не можех да повярвам какво виждат очите ми. И то точно на снимка от такъв чудесен повод като годишнината ни", споделя г-жа Мартинес.

Семейството не било разглеждало сватбения си албум от известно време, докато тази година не решили да се върнат назад към хубавите спомени. Когато погледнали по-отблизо снимката, която запечатала щастливия им миг, двамата останали поразени от това, което се подавало зад дясното рамо на Джо.

"Това е злото. Злото в най-чистия му вид. Мога да го усетя дори само като се взирам в снимката. Изглежда като куче, но аз знам – това е демон."

Потресените съпрузи веднага отнесли снимката на специалист, който бил категоричен – това нещо, каквото и да е то, изглежда така, като че ли е позирало за снимката заедно с тях. Досега обаче не е виждал нещо толкова странно. Има само една възможност – снимката да не е истинска или да е монтаж на вече готова снимка. Такава манипулация обаче не личи да е правена. А и семейство Мартинес гарантират, че фотосът е абсолютно автентичен и истински.

Откакто видял демоничното същество, надничащо зад рамото му, Джо ходи да се моли за опрощение и закрила от Бога всяка вечер. "Не знам с какво съм заслужил Сатаната да ми се яви, но трябва да се поправя, и то бързо. Не искам злото да владее живота ми или да застрашава семейството ми", споделя той.

Вижте какво разказват Мартинес и преценете дали снимката е автентична




Blitz.bg

...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................

За реклама в сайта
Заклаха, обезкостиха и изпекоха лебед, собственост на британската кралица
Папурката клал съученика си като животно и го ръгал с нож в шията
Моделка съди милионер, дал й хепрес
Българка застреля съпруга си в Гърция с карабина








Няма коментари:

Публикуване на коментар